2020 |
2020г. – Димитрова, С. Ладови и метроритмични особености на българския музикален фолклор и близостта му с другите балкански държави /сравнителен анализ/. Балканите: ние, съседите, другите. Варна. 2011 Цитирано в: Костова, К. // Иновативни методи и форми на работа за активизиран на метроритмичния усет на децата от предучилищна възраст към българския музикален фолколор // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2020. ISSN 1314-300Х. 83 - 96. |
2020 |
2020г. - Димитрова, С. Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика. (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна. КолорПринт. 2013. ISSN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Костова, К. // Цитирано в: Костова, К. // Иновативни методи и форми на работа за активизиран на метроритмичния усет на децата от предучилищна възраст към българския музикален фолколор // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2020. ISSN 1314-300Х. 83 - 96. |
2020 |
2020г. - Димитрова, С. Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика. (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна. КолорПринт. 2013. ISSN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Костова, К. // Заключителен констатиращ експеримент за състоянието на метроритмичния усет на 5 – 6 годишните деца. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2020. ISSN 1314-300Х. 97- 114. |
2020 |
2020г. – Димитрова, С. Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Научно – методично ръководство. Варна, КолорПринт. 2013. ISSN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Дунева, Н. // За музикалния слух и неговото диагностициране и възможности за възпитаване в предучилищна възраст. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2020. ISSN 1314-300Х. 115 - 125.
|
2020 |
2020г. – Димитрова, С. Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Научно – методично ръководство. Варна, КолорПринт. 2013. ISSN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Дунева, Н. // Фолклорните традиции – възможност за възпитаване на музикален слух в предучилищна възраст // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2020. ISSN 1314-300Х. 126 - 137. |
2020 |
2020г. – Димитрова, С. Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Научно – методично ръководство. Варна, КолорПринт. 2013. ISSN 978-954-760-281-6. Цитирано в Мардиросян, П. // Педагогически технологии за формиране и развитие на ладовия усет у децата от предучилищна възраст чрез български песенен фолклор // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2020. ISSN 1314-300Х. 139 – 153. |
2020 |
2020г. – Димитрова, С. Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Научно – методично ръководство. Варна, КолорПринт. 2013. ISSN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Мардиросян, П. // Певческата дейност – форма и средство за развитие на музикалните способности на деца от предучилищна възраст // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2020. ISSN 1314-300Х. 154 – 164.
|
2020 |
2020г. – Димитрова, С. Иновативни игрови практики в детската градина. Варна. (в съавт. с Д. Иванова) 2017. ISSN 978-954-760-430-8.Цитирано в: Мардиросян, П. // Певческата дейност – форма и средство за развитие на музикалните способности на деца от предучилищна възраст // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2020. ISSN 1314-300Х. 154 – 164. |
2020 |
2020г. – Димитрова, С. Монография: Метроритъмът – отправна точка при музикалното възпитание. Варна. 2016 ISSN 978-954-760-393-6.Цитирано в: Мардиросян, П. // Певческата дейност – форма и средство за развитие на музикалните способности на деца от предучилищна възраст // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2020. ISSN 1314-300Х. 154 – 164. |
2020 |
2020г. – Димитрова, С. Монография: Метроритъмът – отправна точка при музикалното възпитание. Варна. 2016. ISSN 978-954-760-393-6. Цитирано в Йорданова, П. //Педагогически условия за развитие на ладов усет у 4-5 годишните деца в обучението по музика в детската градина // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2020. ISSN 1314-300Х. 165 – 177. |
2020 |
2020г. – Димитрова, С. Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика по системата за музикално възпитание на Карл Орф. Варна. 2013. ISSN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Йорданова, П. // Показатели и критерии за диагностика на ладов усет на 4-5 годишни деца – резултати и сравнителен анализ // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2020. ISSN 1314-300Х. 178 – 191. |
2020 |
2020г. – Димитрова, С. Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на К. Орф). Варна: КолорПринт. 2013. ISSN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Обретенова, Св. // Атрактивни и игрови форми на работа за развитие на музикалнослуховите представи на учениците в 4. клас чрез български песенен фолклор // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Университетско издателство „Епископ Константин Преславски”, 2020. ISSN 1314-300Х. 200 - 207. |
2020 |
2020г. - Димитрова, С. Играта – начален момент при музикалното възпитание на подрастващите // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Варна , 2019, ISSN 1314-300Х. Цитирано от Живка Военкинова и Данаил Енчев в: Монографията: Социализация на личността чрез музика. Шумен. 2020. ISBN 978-619-7364-16-3. |
2020 |
2020г. - Димитрова, С. За музикалния слух и неговото формиране в предучилищна възраст чрез български музикален фолклор. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. III. Варна, 2019, ISSN 1314-300Х (в съавт. с Й. Атанасова) Цитирано от: Живка Военкинова и Данаил Енчев в: Монографията: Социализация на личността чрез музика. Шумен. 2020. ISBN 978-619-7364-16-3. |
2020 |
2020г. - Димитрова, С. За музикалния слух и неговото формиране при 5-6 годишните деца чрез български музикален фолклор. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч. II. Варна , 2017, ISSN 1314-300Х (в съавт. с В. Дончева) Цитирано от: Живка Военкинова и Данаил Енчев в: Монографията: Социализация на личността чрез музика. Шумен. 2020. ISBN 978-619-7364-16-3. |
2019 |
2019г. - Димитрова, С. Образованието в света и електронните учебници по музика (1. - 4. клас). Варна. Колор Принт-ПАК. 2016. ISBN 978-954-760-400-1. Цитирано във: Филева - Русева, К. // Музикалноизразните средства преподавани чрез електронен учебник за четвърти клас на общообразователното училище // KNOWLEDGE. International Journal Scientifis Papers. IJK, Vol. 34.6, pp 1587 - 1815, Skopje, 2019. ISSN 2545 - 4439, ISSN 1857 - 923Х Ninth International Scientific Conference: 17-19. September, 2019. 1697 – 1701. |
2019 |
2019г. - Димитрова, С. Метроритъмът - отправна точка при музикалното възпитание. Варна. Колор Принт-ПАК. 2016. ISBN 978-954-760-393-6. Цитирано във: Филева - Русева, К. // Музикалноизразните средства преподавани чрез електронен учебник за четвърти клас на общообразователното училище // KNOWLEDGE. International Journal Scientifis Papers. IJK, Vol. 34.6, pp 1587 - 1815, Skopje, 2019. ISSN 2545 - 4439, ISSN 1857 - 923Х Ninth International Scientific Conference: 17-19. September, 2019. 1697 – 1701. |
2019 |
2019г. - Димитрова, С. Научно - методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна. Колор Принт-ПАК. 2013. ISBN 978-954-760-281-6. Цитирано В: Йорданка Атанасова в: Методика за възпитаване на музикален слух в предучилищна възраст. Показатели, критерии за диагностика и резултати от начален констатиращ експеримент. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспети. Ч. III. Варна. 2019. ISSN 1314-300Х. с. 293 - 307. |
2019 |
2019г. - Димитрова, С. Метроритъмът - отправна точка при музикалното възпитание. Монография. Варна. Колор Принт-ПАК. 2016. ISBN 978-954-760-393-6. Цитирано в: Недка Митева във: Фолклорните традиции – възможност за възпитаване на метроритмичен усет в предучилищна възраст. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспети. Ч. III. Варна. 2019. ISSN 1314-300Х. с. 325 - 336. |
2019 |
2019г. - Димитрова, С. Научно - методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна. Колор Принт-ПАК. 2013. ISBN 978-954-760-281-6. Цитирано В: За музикалния слух и неговото диагностициране в 3. клас. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспети. Ч. III. Варна. 2019. ISSN 1314-300Х. с. 337 – 345. |
2019 |
2019г. - Димитрова, С. Научно - методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна. Колор Принт-ПАК. 2013. ISBN 978-954-760-281-6. Цитирано В: Методи и форми н аработа за възпитаване на музикален слух в 3. клас. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспети. Ч. III. Варна. 2019. ISSN 1314-300Х. с. 346 - 352. |
2019 |
2019г.- Димитрова, С. Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика. Варна Коро Принт-ПАК, 2013, ISBN 978-954-760-281-6, Цитирано в: Таня Бурдева // Методика на музикалното възпитание в предучилищна възраст, 2019г., FastPrintBooks, ISBN 978-619-236-066-5. второ издание. |
2019 |
2019г.-Димитрова, С. и Иванова, Д., Иновативни игрови практики в детската градина (помагало по музика за студенти и учители), 2017, ISBN 978-954-760-430-8, Цитирано в: Таня Бурдева // Методика на музикалното възпитание в предучилищна възраст, 2019г., FastPrintBooks, ISBN 978-619-236-066-5. второ издание. |
2019 |
2019г.-Димитрова, С. Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф) научно-методично ръководство. ISBN 978-954-760-281-6. 2013г. Цитирано в: Бурдева Т. // Играта драматизация в обучението по музика в предучилищна възраст. Монография. ISBN 978-619-236-157-0. FastPrintBooks,2019 |
2019 |
2019г.-Димитрова, С. Българска и руска фолклорна култура в учебния процес по музика (1.-4. клас) Монография. ISBN 978-954-760-412-4.2016г. Цитирано в: Бурдева Т. // Играта драматизация в обучението по музика в предучилищна възраст. Монография. ISBN 978-619-236-157-0. FastPrintBooks,2019. |
2019 |
2019г.-Димитрова, С. и Димитрова, Ст. Фолклорните традиции и възпитанието на децата. Баба ми разказа. (празници, обреди, народни игри и сценарии за празници и обичаи) ISBN 978-954-760-443-8. 2017г. Цитирано в: Бурдева Т. // Играта драматизация в обучението по музика в предучилищна възраст. Монография. ISBN 978-619-236-157-0. FastPrintBooks,2019 |
2018 |
Димитрова, С. Монографията Метроритъмът - отправна точка при музикалното възпитание. Варна. Колор Принт-ПАК. 2016. ISBN 978-954-760-393-6. Цитирано във: Филева - Русева, К. в: Илюстративният материал в електронен учебник по музика за 6. клас на СОУ: В: International Journal of Development and Sustainability. ISSN: 2186-8662. Том 7. брой 2 (2018): с. 558-577.
|
2018 |
Димитрова, С. Монография: Образованието в света и електронните учебници по музика (1. - 4. клас). Варна. Колор Принт-ПАК. 2016. ISBN 978-954-760-400-1. Цитирано във: Филева - Русева, К. В: Илюстративният материал в електронен учебник по музика за 6. клас на СОУ: В: International Journal of Development and Sustainability. ISSN: 2186-8662. Том 7. брой 2 (2018): с. 558-577.
|
2018 |
Димитрова, С. Монография: Метроритъмът - отправна точка при музикалното възпитание. Варна. Колор Принт-ПАК. 2016. ISBN 978-954-760-393-6. Цитирано във: Филева Красимира. В: Монография: Креативност и творчество чрез електронни учебници по музика. ISBN: 978-619-236-038-2. Пловдив. FastPrintBooks, 2018.
|
2018 |
Димитрова, С. Монография: Образованието в света и електронните учебници по музика (1. - 4. клас). Варна. Колор Принт-ПАК. 2016. ISBN 978-954-760-400-1. Цитирано във: Филева Красимира. В: Монография: Креативност и творчество чрез електронни учебници по музика. ISBN: 978-619-236-038-2. Пловдив. FastPrintBooks, 2018. |
2018 |
Димитрова, С. Възпитаване на музикалната култура на учениците от начална училищна степен. Годишник на ДИКПО: Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно – практически аспекти, Ч. I. Варна. 2016. ISSN 1314-300Х. с. 83 – 103. Цитирано в: Рачева, М. и В. Ботева в: Ролята на песенното музициране за развитие на музикалния слух и музикалните способности на учениците: В: Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспекти. Ч. I. Варна. 2018. ISSN 1314-300Х. с. 196 – 219. |
2018 |
Димитрова, С. Осъзнаване на времевите отношения на тоновете от мелодията (1. – 3. клас) на СОУ. Годишник на ДИКПО: Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно – практически аспекти, Ч. II. Варна. 2016. ISSN 1314-300Х. с. 61 – 80. Цитирано в: Рачева, М. и В. Ботева в: Ролята на песенното музициране за развитие на музикалния слух и музикалните способности на учениците: В: Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспекти. Ч. I. Варна. 2018. ISSN 1314-300Х. с. 196 – 219.
|
2018 |
Димитрова, С. Интерактивността в обучението по музика // Интерактивно обучение и квалификация на учители. Шумен. 2015., с. 62 – 83. Цитирано в Даниела Иванова в: Обичам да пея, танцувам и играя // сборник с музикални игри за трета и четвърта подготвителна възрастова група в детската градина и в училище. Варна. Изд. „Бит и техника“ ООД. 2018. ISBN 978 – 619 – 7457 – 55 – 1. с. 32. |
2018 |
Димитрова, С. Иновативни игрови практики в детската градина. Варна. Колор Принт. 2017. (в съавт. с Д. Иванова). Цитирано в Даниела Иванова в: Обичам да пея, танцувам и играя // сборник с музикални игри за трета и четвърта подготвителна възрастова група в детската градина и в училище. Варна. Изд. „Бит и техника“ ООД. 2018. ISBN 978 – 619 – 7457 – 55 – 1. с. 32. |
2018 |
Димитрова, С. Научно - методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна. Колор Принт-ПАК. 2013. ISBN 978-954-760-281-6. Цитиран в: Даниела Иванова в: Обичам да пея, танцувам и играя // сборник с музикални игри за трета и четвърта подготвителна възрастова група в детската градина и в училище. Варна. Изд. „Бит и техника“ ООД. 2018. ISBN 978 – 619 – 7457 – 55 – 1. с. 32. |
2018 |
Димитрова, С. Научно - методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна. Колор Принт-ПАК. 2013. ISBN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Даниела Иванова в: Книга за учителя по Музика за трета подготвителна възрастова група в детската градина и в училище. Пея, танцувам и играя. Варна. Изд. „Бит и техника“ ООД. 2018. ISBN 978 – 619 – 7457 - - 57 – 5. |
2018 |
Димитрова, С. Интерактивността в обучението по музика // Интерактивно обучение и квалификация на учители. Шумен. 2015., с. 62 – 83. Цитирано в Даниела Иванова в: Книга за учителя по Музика за четвърта подготвителна възрастова група в детската градина и в училище. Пея, танцувам и играя. Варна. Изд. „Бит и техника“ ООД. 2018. ISBN 978 – 619 – 7457 – 56 – 8. |
2018 |
Димитрова, С. Интерактивността в обучението по музика // Интерактивно обучение и квалификация на учители. Шумен. 2015., с. 62 – 83. Цитирано в Даниела Иванова в: Книга за учителя по Музика за трета подготвителна възрастова група в детската градина и в училище. Пея, танцувам и играя. Варна. Изд. „Бит и техника“ ООД. 2018. ISBN 978 – 619 – 7457 - - 57 – 5. |
2018 |
Димитрова, С. Научно - методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна. Колор Принт-ПАК. 2013. ISBN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Даниела Иванова в: Книга за учителя по Музика за четвърта подготвителна възрастова група в детската градина и в училище. Пея, танцувам и играя. Варна. Изд. „Бит и техника“ ООД. 2018. ISBN 978 – 619 – 7457 – 56 – 8. |
2018 |
2018г. - Димитрова, С. Фолклорните традиции и възпитанието на децата. Баба ми разказа. (методическо пособие за студенти и учители) Варна. Колор Принт-ПАК. 2017. ISBN 978-954-760-443-8. /в съавт. със Стефка Димитрова/, Цитирано В: Йорданка А. и Костова, Кр. в: Българският музикален и празничен фолклор – представителна визитка за неповторимостта на България // Европейски образователни проекти и социалното включване (сборник материали от международна конференция) ISBN 978-619-201-220-5. Шумен. 2018. |
2018 |
2018г. - Димитрова, С. Играй и пей, сборник подвижни игри с песен (за деца от предучилищна и начална училищна възраст). Варна. Колор Принт-ПАК. 2014. ISBN 978-954-760-325-7. /в съавт. със Стефка Димитрова/ Цитирано В: Йорданка А. и Костова, Кр. в: Българският музикален и празничен фолклор – представителна визитка за неповторимостта на България // Европейски образователни проекти и социалното включване (сборник материали от международна конференция) ISBN 978-619-201-220-5. Шумен. 2018. |
2017 |
Димитрова, С. Монография: Образованието в света и електронните учебници по музика (1. - 4. клас). Варна. Колор Принт-ПАК. 2016. ISBN 978-954-760-400-1. 332с. цитирано в: Krasimira Georgieva Fileva – Ruseva, Intellectual Development of Students Through Music Classes in the General Secondary School. International Journal of Literature and Arts. Vol. 5, No. 5-1, 2017, pp. 29-36. doi: 10.11648/j.ijla.s.2017050501.14
|
2017 |
Димитрова, С. Облак технологиите в професионалната дейност на учителя (2017), КолорПринт, Варна Цитирано в: Павлова, Н., Социальные сети в обучении математике, Нуковий часопис, Серия 3, Випуск 18, Киiв, Украiна,стр.179-183. |
2017 |
2017г. - Димитрова, С. Научно - методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна. Колор Принт-ПАК. 2013. ISBN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Стефанова, П. Водата в музиакално-педагогическата практика (2017). В: Алманах Национална музикална Академия "Проф. Панчо Владигеров", София, Година 9. |
2016 |
Димитрова, С. Монография: Метроритъмът - отправна точка при музикалното възпитание. Варна. Колор Принт-ПАК. 2016. ISBN 978-954-760-393-6., цитирано във: Филева-Русева Красимира Георгиева, Развитие творческого мышления с помощью электронного учебника. // Сборник тезисов научных работ VIІI Международная научно – практическая конференция: «Актуальные проблемы современной науки». 30. мая. 2016. Москва – Астана – Харьков – Вена. с. 5 – 8.
|
2016 |
Димитрова, С. Монография: Образованието в света и електронните учебници по музика (1. - 4. клас). Варна. Колор Принт-ПАК. 2016. ISBN 978-954-760-400-1. 332с. цитирано в: Krasimira Georgieva Fileva – Ruseva, Education by means of an electronic textbook on music for the 5th grade in the secondary school // KNOWLEDGE. International Journal Scientifis Papers. IJK, Vol. 13.2, pp 1-421, Skopje, 2016. ISSN 1857-92, Ninth International Scientific Conference: THE TEACHER OF THE FUTURE 17-19. June, 2016. 371 – 373. Durres, Republic of Albania, Global impact and Quality Factor 1.023 (2015). |
2016 |
Димитрова, С. Монография: Образованието в света и електронните учебници по музика (1. - 4. клас). Варна. Колор Принт-ПАК. 2016. ISBN 978-954-760-400-1. 332с. цитирано в: Jean Pehlivanov, Multimedia and contemporary music pedagogi // KNOWLEDGE. International Journal Scientifis Papers. IJK, Vol. 13.2, pp 1-421, Skopje, 2016. ISSN 1857-92, Ninth International Scientific Conference: THE TEACHER OF THE FUTURE 17-19. June, 2016. 371 – 373. Durres, Republic of Albania, Global impact and Quality Factor 1.023 (2015). |
2016 |
Димитрова, С. Монография: Образованието в света и електронните учебници по музика (1. - 4. клас). Варна. Колор Принт-ПАК. 2016. ISBN 978-954-760-400-1. 332с. цитирано във: Филева - Русева, Кр. Г. в: Междудисциплинарни връзки в електронен учебник по музика за пети клас на общообразователното училище. Евразийский Союз Ученых (ЕСУ). Ежемесячный научный журнал № 5 (26) / 2016. Искусствоведение. Часть 2. ISSN 2411-6467. |
2016 |
Димитрова, С. и Ст. Димитрова. Сборник подвижни игри с песен (за деца от предучилищна и начална училищна възраст). Варна. Колор Принт-ПАК. 2014. ISBN 978-954-760-325-7. Играй и пей. Цитирано в: Малчева, Т. и Петрова, М. Играта в музикално - образователната дейност за предучилищна възраст. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспети. Ч. I. Варна. 2016. ISSN 1314-300Х. с. 42 - 55. |
2016 |
Димитрова, С. Научно - методично ръководство: Атрактивни и игрови ходходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна, 2013. Колор Принт ПАК. ISBN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Малчева, Т. и Петрова, М. Играта в музикално - образователната дейност за предучилищна възраст. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспети. Ч. I. Варна. 2016. ISSN 1314-300Х. с. 42 - 55. |
2016 |
Димитров, С. Монография: Възможности за социализиране на децата – роми в българското училище при обучението по музика. Варна. 2008. ISBN 978-954-760-159-8. Цитиран в: Рачева, М. и Сараджелиева, С. Песенният фолклор - средство за овладяване на българския език от децата роми в първи клас. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспети. Ч. I. Варна. 2016. ISSN 1314-300Х. с. 110 - 116. |
2016 |
Димитрова, С. Монография: Ромската култура и българските традиции /изследване и сравнителен анализ/. Варна.2008. ISBN 978-954-760-169-7. Цитиран в: Рачева, М. и Сараджелиева, С. Песенният фолклор - средство за овладяване на българския език от децата роми в първи клас. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспети. Ч. I. Варна. 2016. ISSN 1314-300Х. с. 110 - 116. |
2016 |
Димитрова, С. Детските инструменти в обучението по музика. Начално образование. София. 2009. кн. 4. с. 44 - 52. Цитиран в: Рачева, М. и Сараджелиева, С. Песенният фолклор - средство за овладяване на българския език от децата роми в първи клас. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспети. Ч. I. Варна. 2016. ISSN 1314-300Х. с. 110 - 116. |
2016 |
Димитрова, С. Възможности за работа с деца билингви и изоставащи по други причини от учебния материал по музика в начална училищна възраст. // Начално училище. София. 2009. кн. 4. с.46 - 59. Цитирано в: Рачева, М. и Сараджелиева, С. Песенният фолклор - средство за овладяване на българския език от децата роми в първи клас. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспети. Ч. I. Варна. 2016. ISSN 1314-300Х. с. 110 - 116. |
2016 |
Димитрова, С. Научно - методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна. Колор Принт-ПАК. 2013. ISBN 978-954-760-281-6. Цитиран в: Рачева, М. и Сараджелиева, С. Песенният фолклор - средство за овладяване на българския език от децата роми в първи клас. // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспети. Ч. I. Варна. 2016. ISSN 1314-300Х. с. 110 - 116. |
2016 |
Димитрова, С. Студия: Ладови и метроритмични особености на българския музикален фолклор // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспекти. Ч. VI., Варна. с. 64 - 88. ISSN 1314-300Х, Цитирано в: Малчева, Т. Етнокултурни паралели между капанските и общобългарските обичайно – обредни практики. // Иновации в образованието. Шумен. 2016. С. 378 – 384. |
2015 |
Димитрова, С. Научно – методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика. Варна, 2013., цитирано в: Иванова, Д. в: Творчески търсения на учителя по музика в детската градина (учебно помагало). Варна, 2015. |
2015 |
Димитрова, С. Научно – методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика. Варна, 2013., цитирано в: Рачева, М. и Б. Дочева в: Българският музикален фолклор - фундамент на музикалнообразователния процес в детската градина // Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти. Ч.I. Варна, 2015. |
2015 |
2015г. - Димитрова, С. Научно - методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна. Колор Принт-ПАК. 2013. ISBN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Стефанова, П. в: Алтернативните перкусии в музикалното ателие. В: Алманах, Национална музикална Академия "Проф. Панчо Владигеров", София. 2015. |
2014 |
2014г. - Димитрова, С. Научно - методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика (по системата за музикално възпитание на Карл Орф). Варна. Колор Принт-ПАК. 2013. ISBN 978-954-760-281-6. Цитирано в: Стефанова, П. в: Озвучаване на литературен текст като форма на развитие на творческото мислене на деца от предучилищна и начална училищна степен. (2014) В: Аламанах, Национална музикална академия " Проф. Панчо Владигеров, София, Година 6. |
2013 |
Димитрова, С. Монография: Ромската култура и българските традиции /изследване и сравнителен анализ/ ,Варна, 2008., цитирано в: Нанева, М. в: Творческа музикална дейност в подготвителна група на детската градинa. //четвърта национална конференция с международно участие „Музикално-образователни стратегии и практика в предучилищна, училищна и извънучилищна среда“ на СУ, ФНПП НФ „Орфеева дарба“, София, 2013., с. 126 – 131. |
2013 |
Димитрова, С. Монография: Възможности за социализиране на децата – роми в българското училище при обучението по музика. Варна, 2008., цитирано в: Нанева, М. в: Творческа музикална дейност в подготвителна група на детската градинa. //четвърта национална конференция с международно участие „Музикално-образователни стратегии и практика в предучилищна, училищна и извънучилищна среда“ на СУ, ФНПП НФ „Орфеева дарба“, София, 2013., с. 126 – 131. |
2013 |
Димитрова, С. Научно – методично ръководство: Атрактивни и игрови подходи в обучението по музика. Варна, 2013., цитирано в: Нанева, М. в: Творческа музикална дейност в подготвителна група на детската градинa. //четвърта национална конференция с международно участие „Музикално-образователни стратегии и практика в предучилищна, училищна и извънучилищна среда“ на СУ, ФНПП НФ „Орфеева дарба“, София, 2013., с. 126 – 131. |
2013 |
Димитрова, С. Монография: Възможности за социализиране на децата – роми в българското училище при обучението по музика. Варна, 2008., цитирано в: Малчева, Т. и Алексиева Г. в: " Пролетните празници в Добруджанския край във възпитателно - образователния процес с 3 - 4 годишните деца в детската градина“ на ДИКПО, Варна, Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспекти. Ч.II. 2013., с. 83 – 94. |
2013 |
Димитрова, С. Използването на информационните технологии в обучението по музика.// Аспекти на началното образование, Шумен 2012, цитирана в: Лазарова, М. в: "Информационните технологии - иновация в учебно - възпитателния процес и приложението им в обучението по музика", ДИКПО, Варна, Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспекти. Ч.II. 2013., с. 342 – 352. |
2013 |
Димитрова, С. От ритъма на тялото към формиране и развитие на метроритмичния усет в урока по музика.//Начално училище. София, 2010, № 5, цитирано в: Петкова, А. в: "Българският музикален фолклор - основа за възпитаване на метроритмичен усет в предучилищна възраст", ДИКПО, Варна, Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспекти. Ч.II. 2013., с. 376 – 386. |
2013 |
Димитрова, С. Монография: Възможности за социализиране на децата – роми в българското училище при обучението по музика. Варна, 2008., цитирано в: Алексиева Г. в: "Българският музикален фолклор (Добруджанският) - основа за формиране на музикалния слух на 3 - 4 годишните деца“, ДИКПО, Варна, Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспекти. Ч.II. 2013., с. 387 – 397. |
2013 |
Димитрова, С. Монография: Ромската култура и българските традиции /изследване и сравнителен анализ/ ,Варна, 2008., цитирано в: Малчева Т. и Алексиева, Г. в: "Пролетните празници в Добруджанския край във възпитателно - образователния процес с 3 - 4 - годишните деца в детската градина" на ДИКПО, Варна, Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно - практически аспекти. 2013., Ч. II., с. 83 – 94. |
2011 |
Димитрова, С. Приемствеността в музикалното образование между детска градина и начална училищна степен.//Начално училище. С. 2009. №2. с.76 – 84., цитирана в: Начева Н. в: Иван Пеев – забележителен български музикален теоретик и педагог. Монография. Велико Търново. Фабер. 2011. |
2011 |
Димитрова, С. Дисертацията: Осъзнаване на височинните отношения на тоновете с ученици от ІІ клас на СОУ чрез използване на компютърна техника. С., 2002г., цитирана в: Начева, Н. в: Теоретико – практическа адаптация на фолклорните образци и българското композиторско творчество към обучението по солфеж. Монография. В.Търново, УИ „Св.св. Кирил и Методий”. 2011. |
2011 |
Димитрова, С. Възможности за детско музикално творчество в урока по музика. //Начално училище. С. 2010. № 6, с. 9 – 19., цитирана в: Рачева, М. в: Креативност и творческо развитие на студентите при осъществяване формите на учебно-педагогическата практика. //Юбилейна научна конференция с международно участие "40 години Шуменски университет", Шумен. 13 - 14. 09. 2011., с. 332 – 336. |
2011 |
Димитрова, С. Взаимодействия между музика и други учебни дисциплини в начална училищна степен.//Начално училище. С. 2009.№6. с. 45 – 59., цитирана в: Рачева, М. във: Формиране на професинално – личностни качества у студентите – бъдещи музикални педагози. //Юбилейна научна конференция с международно участие "40 години Шуменски университет", Шумен. 13 - 14. 09. 2011 г., с. 344 - 348.
|
2010 |
Димитрова, С. „Мултимедията в музикалното възпитание.//Обучение и квалификация – непрекъснато образование. Стара Загора. ИПКУ,1999. с. 34-38., цитирана в: Михайлов, В. в: Интерактивни форми и приложението им в музикално-възпитателната практика.// Музикални хоризонти. Кн.9. С.2010. с.19 – 20. |
2009 |
Димитрова, С. Монографията: Ромската култура и българските традиции (изследване и сравнителен анализ). Варна. 2008., цитирана в: Стойчева, Н. в: Повишаване емоционалната активност на учениците в първи клас чрез българския музикален фолклор.// „Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти”. ДИПКУ. Варна, 2009., 295 – 308. |
2009 |
Димитрова, С. Монографията: Възможности за социализиране на децата – роми в българското училище при обучението по музика. Варна. 2008., цитирана в: Стойчева, Н. в: Повишаване емоционалната активност на учениците в първи клас чрез българския музикален фолклор.//сборник с публикации „Образование и квалификация на педагогическите кадри. Приложно-практически аспекти”. ДИПКУ. Варна, 2009., с.295 - 308. |