2023 |
Ilieva Zh., Analysis of texts for children: lexical approach for young learners. JoLIE (Journal of Linguistic and Intercultural Education), 2017, 1/10, ISSN: 2065-6599, pp.93-119. Цитирано в: Grozdeva, R. (2023). Dara and Friends - for Young Readers of Fairy Tales. Humanizing Language Teaching, 25:3, June 2023, https://www.hltmag.co.uk/jun23/dara-and-friends. |
2023 |
Ilieva, Zh. (2016) Approaches in the Education of Young Learners Foreign Language Teachers, Conference on Linguistic and Intercultural Education, CLIE 2016, Alba Iulia, Romania, 22-24.04.2016. JoLIE (Journal of Linguistic and Intercultural Education), ISSN: 2065-6599, 1/9, pp. 47-64. Цитирано в: Grozdeva, R. (2023). Dara and Friends - for Young Readers of Fairy Tales. Humanizing Language Teaching, 25:3, June 2023, https://www.hltmag.co.uk/jun23/dara-and-friends. |
2023 |
Ilieva Zh. Acquiring Expressions through Texts for Children: Lexical Approach with Young and Very Young Learners. Humanizing Language Teaching, 17:6, Dec 2015, http://old.hltmag.co.uk/dec15/index.htm, http://old.hltmag.co.uk/dec15/idea.htm Цитирано в: Grozdeva, R. (2023). Dara and Friends - for Young Readers of Fairy Tales. Humanizing Language Teaching, 25:3, June 2023, https://www.hltmag.co.uk/jun23/dara-and-friends. |
2023 |
Ilieva Zh. 4.6. Lexical approach with young learners. In T. Pattison (ed), IATEFL 2014 Harrogate Conference Selections. 48th International Conference, Harrogate, 2-5 April 2014. Editorial Committee E. de Chazal, C. Lima, A. Paran, ISBN 1-901095-64-9, IATEFL: Faversham, pp.86-87. Цитирано в: Grozdeva, R. (2023). Dara and Friends - for Young Readers of Fairy Tales. Humanizing Language Teaching, 25:3, June 2023, https://www.hltmag.co.uk/jun23/dara-and-friends. |
2023 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). – УИ \"Епископ Константин Преславски, Шумен, 2015. Цитирано в: Петкова, М. Ефективността на приказките и детските книжки в чуждоезиковото обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, сс. 16-27. |
2023 |
Ilieva Zh. Picture Books in Early Childhood Foreign Language Education. PROCEEDINGS OF THE WORLD CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES. 12th December, 2019, Barcelona, Spain, Category: Social Sciences and Humanities. Diamond Scientific Publication, ISBN: 978-609-8239-98-0 pub. https://www.dpublication.com/proceeding/shconf Цитирано в: Петкова, М. Ефективността на приказките и детските книжки в чуждоезиковото обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, сс. 16-27. |
2023 |
Ilieva, Zh. Acquiring Expressions through Texts for Children: Lexical Approach with Young and Very Young Learners. // Humanizing Language Teaching, Dec 2015, 17:6, http://old.hltmag.co.uk/dec15/index.htm, http://old.hltmag.co.uk/dec15/idea.htm Цитирано в: Петкова, М. Ефективността на приказките и детските книжки в чуждоезиковото обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, сс. 16-27. |
2023 |
Ilieva, Zh. Books and songs for children for developing multiple literacies. // JoLIE (Journal of Linguistic and Intercultural Education), 2021, 14:1, pp. 45-63. https://doi.org/10.29302/jolie.2021.14.1.3, 45-63. ISSN: doi: 2065-6599. Цитирано в: Петкова, М. Ефективността на приказките и детските книжки в чуждоезиковото обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, сс. 16-27. |
2023 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). – УИ \"Епископ Константин Преславски, Шумен, 2015. Цитирано в: Николова, Д. Приказката в ранното чуждоезиково обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, / сс. 28-36. |
2023 |
Ilieva, Zh. 4.6. Lexical approach with young learners. In T. Pattison (ed), IATEFL 2014 Harrogate Conference Selections. 48th International Conference, Harrogate, 2-5 April 2014. Editorial Committee E. de Chazal, C. Lima, A. Paran, ISBN 1-901095-64-9, IATEFL: Faversham, pp 86-87. . Цитирано в: Николова, Д. Приказката в ранното чуждоезиково обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, / сс. 28-36 |
2023 |
Ilieva, Zh. Approaches in the Education of Young Learners Foreign Language Teachers. in JoLIE (Journal of Linguistic and Intercultural Education) // vol. 9, No 1, 2016. . Цитирано в: Николова, Д. Приказката в ранното чуждоезиково обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, / сс. 28-36. |
2023 |
Ilieva, Zh., Stories in Spoken Communication Skills Development: Teaching English to Young Learners, TESOL France Colloquium 2007, OnlineJournal http://www.tesol france.org/Documents/Colloque07/Ilieva.pdf Цитирано в: Матеева, К. Приказката като средство за изучаване на английския език в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, сс. 37-45. |
2023 |
Ilieva, Zh., Developing Sociocultural Communicative Competence Through Childrens Literature. Crosscurrents: Studies in English Linguistics 3/28. Kielce: Holy Cross University Publications, 2010, 107-113. Цитирано в: Матеева, К. Приказката като средство за изучаване на английския език в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, сс. 37-45. |
2023 |
Ilieva, Zh., Storytelling as a preparation for extensive reading, IATEFL Young Learners and Teenagers Special Interest Group CATS, 1/2009, 16-17. Цитирано в: Матеева, К. Приказката като средство за изучаване на английския език в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, сс. 37-45. |
2023 |
Ilieva, Zh. Acquiring Expressions through Texts for Children: Lexical Approach with Young and Very Young Learners. // Humanizing Language Teaching, Dec 2015, 17:6, http://old.hltmag.co.uk/dec15/index.htm, http://old.hltmag.co.uk/dec15/idea.htm Цитирано в: Алексиева, Ж. Играта в ранното чуждоезиково обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, сс. 46-54. |
2023 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). – УИ \"Епископ Константин Преславски, Шумен, 2015. Цитирано в: Алексиева, Ж. Играта в ранното чуждоезиково обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, сс. 46-54. |
2023 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). – УИ \"Епископ Константин Преславски, Шумен, 2015. Цитирано в: Халкаджиева, Кр. Игри на английски език в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, сс. 55-61. |
2023 |
Ilieva, Zh. Acquiring Expressions through Texts for Children: Lexical Approach with Young and Very Young Learners. // Humanizing Language Teaching, Dec 2015, 17:6, http://old.hltmag.co.uk/dec15/index.htm, http://old.hltmag.co.uk/dec15/idea.htm. Цитирано в: Халкаджиева, Кр. Игри на английски език в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, сс. 55-61. |
2023 |
Ilieva, Zh. Lexical approach with young learners. In T. Pattison (ed), IATEFL 2014 Harrogate Conference Selections. 48th International Conference, Harrogate, 2-5 April 2014. Editorial Committee E. de Chazal, C. Lima, A. Paran, ISBN 1-901095-64-9, – Faversham, IATEFL, 2014, pp.86-87. Цитирано в: Халкаджиева, Кр. Игри на английски език в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2023, CEEOL, сс. 55-61. |
2022 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). УИ \"Епископ Константин Преславски, Шумен, 2015. Цитирано в Йорданова, К., М. Цанкова. Интегриране на езиковата компетентност на студентите – бъдещи начални учители в практическата подготовка по методика на обучението по природознание. // Edu&Tech Образование и технологии. Иновации в обучението и познавателното развитие, 2022, 13:1, 85-90. ISSN 1314-1791 (PRINT), ISSN 2535-1214 (ONLINE) |
2022 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). УИ \"Епископ Константин Преславски, Шумен, 2015. 3. Цанкова, М., К. Йорданова. Формиране на умения у студентите за възпитание на учениците в процеса на обучение. // Edu&Tech Образование и технологии. Иновации в обучението и познавателното развитие, 2022, 13:1, 27-31. ISSN 1314-1791 (PRINT), ISSN 2535-1214 (ONLINE) |
2022 |
1. Ilieva, Zh. A Handbook with Drama and Total Physical Response Activities for Pre-School and Primary School Teachers. – Shumen, Konstantin Preslavsky University Press, 2021. https://dikpo.shu.bg/dox/pk/HANDBOOK_DRAMA_TPR_e-1.pdf?fbclid=IwAR0TMbbU5uOHHXIkwvq1lUHffWqSA2vQAdPFEnRj5iACfoSYTneMOs-0Nug Цитирано в Маринова, Е., М. Михайлова. Играта в чуждоезиковото обучение в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 57-65, стр. 63. |
2022 |
1. Илиева, Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). – Шумен, УИ \"Епископ Константин Преславски”, 2015. Цитирано в Маринова, Е., М. Михайлова. Играта в чуждоезиковото обучение в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 57-65, стр. 64. |
2022 |
1. Ilieva, Zh., D. Terzieva. Forest School for Very Young Learners. // BETA E-Newsletter 42/8. Papers from the 28th BETA-IATEFL Annual International Conference Changing the World One Class at a Time: Getting Through to Students, 3-5 May 2019, Plovdiv, Bulgaria, pp. 116-130. ISSN 1314-6874. http://www.betaiatefl.org/category/blog-enewsletter/ https://www.betaiatefl.org/wp-content/uploads/2020/04/BETA-E-Newsletterissue%E2%80%9342.pdf 11. Цитирано в Маринова, Е., М. Михайлова. Играта в чуждоезиковото обучение в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 57-65, стр. 60. |
2022 |
1. Ilieva, Zh., D. Terzieva. Rehearsal time (Very Young Learners). // BETA E-Newsletter 36/7. Papers from the 27th BETA-IATEFL Annual International Conference Promoting 21st century ELT: language, life skills and digital literacies, 22nd-24th June 2018, Burgas, Bulgaria, pp. 96-104. ISSN 1314-6874. https://www.betaiatefl.org/wp-content/uploads/2018/12/BETA-E-Newsletter-issue36_final-1.pdf Цитирано в Маринова, Е., М. Михайлова. Играта в чуждоезиковото обучение в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 57-65, стр. 60. |
2022 |
1. Ilieva, Zh. Books and songs for children for developing multiple literacies. // JoLIE (Journal of Linguistic and Intercultural Education), 2021, 14:1, 45-63. doi: https://doi.org/10.29302/jolie.2021.14.1.3, ISSN: 2065-6599. Цитирано в Атанасова, К. Играта като средство за изучаване на английския език в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 66-74, стр. 68. |
2022 |
1. Ilieva, Zh. Developing Materials for Young Learners. // Годишник на Шуменския университет „Епископ Константин Преславски,“ Факултет по хуманитарни науки, том XXХIII A / 1, 2022, Шумен, УИ “Епископ Константин Преславски”, 2022. Цитирано в Атанасова, К. Играта като средство за изучаване на английския език в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 66-74, стр. 67. |
2022 |
1. Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). – УИ \"Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2015. Цитирано в Атанасова, К. Играта като средство за изучаване на английския език в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 66-74, стр. 68. |
2022 |
Ilieva, Zh. Acquiring Expressions through Texts for Children: Lexical Approach with Young and Very Young Learners. // Humanizing Language Teaching, Dec 2015, 17:6, http://old.hltmag.co.uk/dec15/index.htm, http://old.hltmag.co.uk/dec15/idea.htm Цитирано в Атанасова, К. Играта като средство за изучаване на английския език в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 66-74, стр. 68. |
2022 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). – УИ \"Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2015. Цитирано в Пазарджъклъ, Д. Играта в прехода от детска градина в училище. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 75-85, стр. 77. OpenAIRE, DRJI
|
2022 |
Ilieva, Zh. Free Online Video Materials in Teaching English to Young and Very Young Learners. // Edu&Tech Образование и технологии. Иновации в обучението и познавателното развитие, 2022, 13:1, 66-68. Цитирано в Петкова, М. Лесно и ефективно изучаване на английски език чрез стихотворения в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 46-56, стр. 47. |
2022 |
Ilieva, Zh. Developing Materials for Young Learners. // Годишник на Шуменския университет „Епископ Константин Преславски,“ Факултет по хуманитарни науки, том XXХIII A / 1, 2022, Шумен, УИ “Епископ Константин Преславски”, 2022. Цитирано в Петкова, М. Лесно и ефективно изучаване на английски език чрез стихотворения в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 46-56, стр. 47. |
2022 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). – УИ \"Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2015. Цитирано в Петкова, М. Лесно и ефективно изучаване на английски език чрез стихотворения в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 46-56, стр. 48. |
2022 |
Ilieva, Zh. Books and songs for children for developing multiple literacies. // JoLIE (Journal of Linguistic and Intercultural Education), 2021, 14:1, 45-63. DOI:.29302/jolie.2021.14.1.3, ISSN: 2065-6599. Цитирано в Петкова, М. Лесно и ефективно изучаване на английски език чрез стихотворения в детската градина. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 46-56, стр. 48. |
2022 |
Илиева, Ж. Ранно чуждоезиково обучение: Актуални проблеми. (модул за дистанционно обучение), УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2013, ISBN 978-954-577-782- 0, https://drive.google.com/drive/folders/1cN_vZG1rUrMJc4hy0I3tlfX kUWNedcHN Цитирано в Жекова, В. Приказката в ранното чуждоезиково обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 38-45. OpenAIRE, DRJI стр. 40. |
2022 |
Илиева, Ж. Текстовете за деца в ранното чуждоезиково обучение. // Научни трудове, Колеж – Добрич, т. IX, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2016, сс. 5-14. Цитирано в Жекова, В. Приказката в ранното чуждоезиково обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 38-45. OpenAIRE, DRJI стр. 40. |
2022 |
Ilieva, Zh. Vocabulary development through stories and children’s books. BETA annual conference, May 2008, Sofia, http://www.beta-iatefl.org/1773/blog-publications/vocabularydevelopment-through-stories-children-books/. Цитирано в Жекова, В. Приказката в ранното чуждоезиково обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 38-45. OpenAIRE, DRJI стр. 41.
|
2022 |
Ilieva, Zh., D. Terzieva. Rehearsal time (Very Young Learners). // BETA E-Newsletter 36/7. Papers from the 27th BETA-IATEFL Annual International Conference Promoting 21st century ELT: language, life skills and digital literacies, 22nd-24th June 2018, Burgas, Bulgaria, pp. 96-104. ISSN 1314-6874. https://www.betaiatefl.org/wp-content/uploads/2018/12/BETA-E-Newsletter-issue36_final-1.pdf . Цитирано в Жекова, В. Приказката в ранното чуждоезиково обучение. Научни трудове на Колеж Добрич, т. XIV, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2022, сс. 38-45. OpenAIRE, DRJI стр. 42. |
2021 |
Ilieva, Zh., (2015). Acquiring Expressions through Texts for Children: Lexical Approach with Young and Very Young Learners. Humanizing Language Teaching, 17:6, Dec 2015, http://old.hltmag.co.uk/dec15/index.htm, http://old.hltmag.co.uk/dec15/idea.htm цитирано в Grozdeva, R. (2021). For Young Readers of Fairy Tales. Humanizing Language Teaching, 23:5, Oct 2021, https://www.hltmag.co.uk/oct21/for-young-readers-of-fairy-tales. |
2021 |
Ilieva, Zh., (2019). Picture Books in Early Childhood Foreign Language Education. PROCEEDINGS OF THE WORLD CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES AND HUMANITIES. 12th December, 2019, Barcelona, Spain, Category: Social Sciences and Humanities. Diamond Scientific Publication, ISBN: 978-609-8239-98-0 pub. https://www.dpublication.com/wp-content/uploads/2019/12/19719.pdf цитирано в Grozdeva, R. (2021). For Young Readers of Fairy Tales. Humanizing Language Teaching, 23:5, Oct 2021, https://www.hltmag.co.uk/oct21/for-young-readers-of-fairy-tales. |
2021 |
Ilieva, Zh., Terzieva, D., (2018). Rehearsal time (Very Young Learners). In BETA E-Newsletter. Papers from the 27th BETA-IATEFL Annual International Conference Promoting 21st century ELT: language, life skills and digital literacies, 22nd-24th June 2018, Burgas, Bulgaria, 36:7, pp. 96-104. ISSN 1314-6874. http://www.beta-iatefl.org/category/blog-enewsletter/цитирано в Grozdeva, R. (2021). For Young Readers of Fairy Tales. Humanizing Language Teaching, 23:5, Oct 2021, https://www.hltmag.co.uk/oct21/for-young-readers-of-fairy-tales. |
2021 |
Ilieva, Zh., Terzieva, D., (2019). Forest School for Very Young Learners. In BETA E-Newsletter, 42:8. Papers from the 28th BETA-IATEFL Annual International Conference Changing the World One Class at a Time: Getting Through to Students, 3-5 May 2019, Plovdiv, Bulgaria, pp. 116-130. ISSN 1314-6874. http://www.beta-iatefl.org/category/blog-enewsletter/ https://www.beta-iatefl.org/wp-content/uploads/2020/04/BETA-E-Newsletter-issue%E2%80%9342.pdf цитирано в Grozdeva, R. (2021). For Young Readers of Fairy Tales. Humanizing Language Teaching, 23:5, Oct 2021, https://www.hltmag.co.uk/oct21/for-young-readers-of-fairy-tales. |
2021 |
Ilieva, Zh., Iliev, I. (2019). Cross-Curricular Activities Through Arts and Crafts and English with Young Learners. Humanizing Language Teaching, 21:1, February 2019, https://www.hltmag.co.uk/feb19/cross-curricular-activities. цитирано в Tsoneva, A. & A. Baychev (2021). A Summer Memory: A Story for Very Young Learners. Humanizing Language Teaching, 23:5, Oct 2021, https://www.hltmag.co.uk/oct21/a-summer-memory |
2021 |
Ilieva, Zh., Iliev, I. (2017). Creativity and Arts and Crafts in Teaching English to Young Learners. Humanizing Language Teaching, 19:5, Oct. 2017, http://old.hltmag.co.uk/oct17/sart04.htm. цитирано в Tsoneva, A. & A. Baychev (2021). A Summer Memory: A Story for Very Young Learners. Humanizing Language Teaching, 23:5, Oct 2021, https://www.hltmag.co.uk/oct21/a-summer-memory |
2021 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2015 г. Цитирано в Бирова, И. 2021. Играта като образователен феномен в чуждоезиковото обучение (монография), УИ Св. Климент Охридски, София. с. 17. |
2021 |
Илиева, Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). Шумен, УИ Епископ Константин Преславски, 2015. Цитирано в Цанкова, Н., 2021. Песните в чуждоезиковото обучение в детската градина, Научни трудове, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2021 г., т. XIII. сс 29-35. https://www.shu.bg/wp-content/uploads/file-manager-advanced/users/faculties/kolezh/trudove/Nauchni_Trudove_KD_2021_t.pdf ISSN 2367-8356, НАЦИД. |
2021 |
• Илиева, Ж., Б. Байчева. Развиване на музикални и езикови умения чрез детски песни на английски език. // Международна конференция “Предизвикателствата пред висшето образование и научните изследвания в условията на криза”, т. 1, Бургас, БСУ, 2010, 234-240. Цитирано в Цанкова, Н., 2021. Песните в чуждоезиковото обучение в детската градина, Научни трудове, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2021 г., т. XIII. сс 29-35. https://www.shu.bg/wp-content/uploads/file-manager-advanced/users/faculties/kolezh/trudove/Nauchni_Trudove_KD_2021_t.pdf ISSN 2367-8356, НАЦИД. |
2021 |
• Ilieva, Zh.. Analysis of texts for children: lexical approach for young learners. // JoLIE (Journal of Linguistic and Intercultural Education), 2017, 1/10, ISSN: 2065-6599, 93-119. Цитирано в Цанкова, Н., 2021. Песните в чуждоезиковото обучение в детската градина, Научни трудове, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2021 г., т. XIII. сс 29-35. https://www.shu.bg/wp-content/uploads/file-manager-advanced/users/faculties/kolezh/trudove/Nauchni_Trudove_KD_2021_t.pdf ISSN 2367-8356, НАЦИД. |
2021 |
• Terzieva, D., Zh. Ilieva. Fun and Play with Very Young Learners. // Humanizing Language Teaching, 2017, 19:5, http://old.hltmag.co.uk/oct17/sart01.htm Цитирано в Цанкова, Н., 2021. Песните в чуждоезиковото обучение в детската градина, Научни трудове, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2021 г., т. XIII. сс 29-35. https://www.shu.bg/wp-content/uploads/file-manager-advanced/users/faculties/kolezh/trudove/Nauchni_Trudove_KD_2021_t.pdf ISSN 2367-8356, НАЦИД. |
2020 |
Ilieva, Zh., (2009). Storytelling as a preparation for extensive reading, CATS, 1/2009, pp 16-17.. Цитирано в Tsoneva A.K., The Three Sisters: Storytelling for Very Young Learners. In Humanizing Language Teaching, 22:3, June 2020, ISSN 1755-9715, https://www.hltmag.co.uk/june2020/, https://www.hltmag.co.uk/june2020/three-sisters. |
2020 |
Ilieva, Zh., Templer, B. (2015). Using stories and picture books to improve communicative competence among young EFL learners in Bulgaria: an empirical study. In C.N. Giannikas, L. McLaughlin, G. Fanning, N.D. Muller (eds) Children Learning English: From Research to Practice. Garnet Educaton, pp 97-114. Цитирано в Tsoneva A.K., The Three Sisters: Storytelling for Very Young Learners. In Humanizing Language Teaching, 22:3, June 2020, ISSN 1755-9715, https://www.hltmag.co.uk/june2020/, https://www.hltmag.co.uk/june2020/three-sisters. |
2020 |
Ilieva, Zh., (2015). Acquiring Expressions through Texts for Children: Lexical Approach with Young and Very Young Learners. Humanizing Language Teaching, 17:6, Dec 2015, http://old.hltmag.co.uk/dec15/index.htm, http://old.hltmag.co.uk/dec15/idea.htm. Цитирано в Tsoneva A.K., The Three Sisters: Storytelling for Very Young Learners. In Humanizing Language Teaching, 22:3, June 2020, ISSN 1755-9715, https://www.hltmag.co.uk/june2020/, https://www.hltmag.co.uk/june2020/three-sisters. |
2020 |
Ilieva, Zh., (2014). 4.6. Lexical approach with young learners. In T. Pattison (ed), IATEFL 2014 Harrogate Conference Selections. 48th International Conference, Harrogate, 2-5 April 2014. Editorial Committee E. de Chazal, C. Lima, A. Paran, ISBN 1-901095-64-9, IATEFL: Faversham, pp 86-87. Цитирано в Tsoneva A.K., The Three Sisters: Storytelling for Very Young Learners. In Humanizing Language Teaching, 22:3, June 2020, ISSN 1755-9715, https://www.hltmag.co.uk/june2020/, https://www.hltmag.co.uk/june2020/three-sisters. |
2020 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2015 г. Цитирано в Иванова Т., Иванова Сн., Играта в ранното чуждоезиково обучение. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XII, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2020 г., сс. 33-41. |
2020 |
Илиева Ж., Б. Байчева. Развиване на музикални и езикови умения чрез детски песни на английски език. // Международна конференция “Предизвикателствата пред висшето образование и научните изследвания в условията на криза”, т. 1, БСУ, Бургас 2010 г., сс. 234-240. Цитирано в Иванова Т., Иванова Сн., Играта в ранното чуждоезиково обучение. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XII, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2020 г., сс. 33-41. |
2020 |
Ilieva Zh. Change of activities and cross-curricular connections in the kindergarten. // E-Newsletter Bulgarian English Teachers Association, Selected Papers from the 22nd Annual International BETA-IATEFL conference, Issue 7, year II, 2013. http://www.betaiatefl.org/4832/blog-publications/openness-and-connectednessexploring-the-landscape-of-english-language-teaching-in-themodern-world-selected-papers/ Цитирано в Иванова Т., Иванова Сн., Играта в ранното чуждоезиково обучение. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XII, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2020 г., сс. 33-41. |
2020 |
Ilieva, Zh. Approaches in the Education of Young Learners Foreign Language Teachers. JoLIE (Journal of Linguistic and Intercultural Education), vol. 9, No 1, 2016. Цитирано в Иванова Т., Иванова Сн., Играта в ранното чуждоезиково обучение. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XII, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2020 г., сс. 33-41. |
2020 |
Байчева Б., Ж. Илиева. Овладяване на английски език чрез поп музика. Сборник научни трудове „Национална конференция с международно участие 40 години Шуменски университет”, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2011, сс. 24-29. Цитирано в Димитрова Ц., Песните в чуждоезиковото обучение в детската градина. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XII, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2020 г., сс. 53-60. |
2020 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен,2015. Цитирано в Димитрова Ц., Песните в чуждоезиковото обучение в детската градина. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XII, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2020 г., сс. 53-60. |
2020 |
Илиева Ж., Б. Байчева. Развиване на музикални и езикови умения чрез детски песни на английски език. Международна конференция “Предизвикателствата пред висшето образование и научните изследвания в условията на криза”, т. 1, БСУ: Бургас, 2010, сс. 234-240. Цитирано в Димитрова Ц., Песните в чуждоезиковото обучение в детската градина. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XII, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2020 г., сс. 53-60. |
2019 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2015 г. Цитирано в Иванова М., Иванова В., Методите "Геймификация" и "Обучение, базирано на игри" в ранното чуждоезиково обучение. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XI, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2019 г. |
2019 |
Илиева Ж. Ранното чуждоезиково обучение: Актуални проблеми. (модул за дистанционно обучение), УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2013, ISBN 978-954-577-782-0. Цитирано в Иванова М., Иванова В., Методите "Геймификация" и "Обучение, базирано на игри" в ранното чуждоезиково обучение. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XI, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2019 г. |
2019 |
Илиева Ж., Р. Атанасова. Играта в обучението по чужд език // Научни трудове – Педагогически колеж, Добрич, т. 2, 2001, сс. 126-129. УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2001. Цитирано в Иванова М., Иванова В., Методите "Геймификация" и "Обучение, базирано на игри" в ранното чуждоезиково обучение. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XI, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2019 г. |
2019 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2015 г. Цитирано в ГаневаГ., Дикова Б., Приказката в ранното чуждоезиково обучение. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XI, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2019 г. |
2019 |
Илиева Ж. Повторение и имитация чрез приказки в ранното чуждоезиково обучение // Научни трудове, Педагогически колеж – Добрич, т. V, Шумен, 2012, сс.134-138. Цитирано в ГаневаГ., Дикова Б., Приказката в ранното чуждоезиково обучение. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XI, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2019 г. |
2019 |
Илиева Ж. Място и роля на приказката в ранното чуждоезиково обучение, Начално образование, 3:2007, pp. 14-20. Цитирано в ГаневаГ., Дикова Б., Приказката в ранното чуждоезиково обучение. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XI, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2019 г. |
2019 |
Ilieva, Zh. Developing Sociocultural Communicative Competence Through Children‘s Literature. Crosscurrents: Studies in English Linguistics 3/28. Kielce: Holy Cross University Publications, 2010,pp.107-113. Цитирано в ГаневаГ., Дикова Б., Приказката в ранното чуждоезиково обучение. В Научни трудове, Колеж - Добрич, том XI, УИ „Епископ Константин Преславски“, Шумен, 2019 г. сс. 38-48.
|
2018 |
Байчева, Б., Илиева, Ж., Развиване на музикални и езикови умения чрез детски песни на английски език, Международна конференция “Предизвикателствата пред висшето образование и научните изследвания в условията на криза”, т. 1, БСУ, Бургас 2010 г . , сс. 234-240. Цитирано в Парушева, С. Игри в ранното чуждоезиково обучение. Научни трудове, Колеж – Добрич, т. X, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2018, сс. 22-28. |
2018 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). УИ "Епископ Константин Преславски, Шумен, 2015. Цитирано в Парушева, С. Игри в ранното чуждоезиково обучение. Научни трудове, Колеж – Добрич, т. X, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2018, сс. 22-28. |
2018 |
Илиева Ж. Ранно чуждоезиково обучение: Актуални проблеми. (модул за дистанционно обучение), ISBN 978-954-577-782-0. УИ "Епископ Константин Преславски, Шумен, 2013. Цитирано в Парушева, С. Игри в ранното чуждоезиково обучение. Научни трудове, Колеж – Добрич, т. X, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2018, сс. 22-28. |
2016 |
Ilieva, Zh. Interdisciplinary Relations in the Primary Classroom. TESOL France Colloquium 2009, http://www.tesol-france.org/Colloquium09/Ilieva_Handouts.pdf Jan.2010. цитирано в дисертация на Анна Арнаудова-Отузбирова на тема "Интегративен подход за изучаване на английски език чрез екологично учебно съдържание при студенти педагози", 2016 г. стр. 9, стр. 15. |
2016 |
Ilieva Zh. Change of activities and cross-curricular connections in the kindergarten. In E-Newsletter Bulgarian English Teachers Association, Selected Papers from the 22nd Annual International BETA-IATEFL conference, pp.67-76, Issue 7, year II, 2013. http://www.beta-iatefl.org/4832/blog-publications/openness-and-connectedness-exploring-the-landscape-of-english-language-teaching-in-the-modern-world-selected-papers/ цитирано в дисертация на Анна Арнаудова-Отузбирова на тема "Интегративен подход за изучаване на английски език чрез екологично учебно съдържание при студенти педагози", 2016 г. стр. 24. |
2016 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). УИ "Епископ Константин Преславски, Шумен, 2015. цитирано в Birova I. L. Game as a Method in Language Teaching: Findings of a Teacher Survey, British Journal of Education, Society & Behavioural Science, 16 (4): 1-9, 2016. http://www.journalrepository.org/media/ journals/BJESBS_21/2016/Jun/Birova1642016BJESBS26684.pdf |
2016 |
Илиева Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца). УИ "Епископ Константин Преславски, Шумен, 2015. цитирано в дисертация на Петранка Тодорова Русева на тема "Императивът в английския език - лингвистични и комуникативни аспекти", 2016 г. стр. 29. |
2016 |
Илиева, Ж. Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца), УИ „Епископ Константин Преславски,” 2015. Цитирано в Парушева, С. Детската приказка като средство за контекстуализиране процеса на усвояване на чужд език в предучилищна възраст станислава. Научни трудове, Колеж – Добрич, т. IX, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2016, сс. 63-71. |
2015 |
Илиева, Ж., Лексикалният подход в ранното чуждоезиково обучение (реализиране на модела на Луис чрез текстове за деца), Шумен: УИ „Епископ Константин Преславски”, 2015. Цитирано в Пейчева Р. Димитрова Е. Ролята на дигиталната приказка и модерните технологии в ранното чуждоезиково обучение в Научни трудове, Колеж – Добрич, т. VIII, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2015. |
2015 |
Илиева, Ж., Приказката като стимул за възприемане и усвояване на езиков материал в началното училище, Чуждоезиково обучение, 3:2008, сс. 29-35. Цитирано в Пейчева Р. Димитрова Е. Ролята на дигиталната приказка и модерните технологии в ранното чуждоезиково обучение в Научни трудове, Колеж – Добрич, т. VIII, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2015. |
2015 |
Ilieva, Zh., Vocabulary development through Stories and Children’s Books. BETA annual conference, May 2008, Sofia, http://www.beta-iatefl.org/1773/blog-publications/vocabulary-development-through-stories-children-books/ Цитирано в Пейчева Р. Димитрова Е. Ролята на дигиталната приказка и модерните технологии в ранното чуждоезиково обучение в Научни трудове, Колеж – Добрич, т. VIII, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2015. |
2015 |
Байчева, Б., Ж. Илиева, Развиване на музикални и езикови умения чрез детски песни на английски език, Международна конференция “Предизвикателствата пред висшето образование и научните изследвания в условията на криза”, т. 1, БСУ, Бургас 2010 г . сс. 234-240. Цитирано в Байчева, Б., Ц. Байчев. Подготовка на студентите за музикално-образователния процес в началното училище, Научни трудове, Русе, 2015. |
2014 |
Овладяване на английски език чрез попмузика. Сборник Научни трудове, Национална конференция с международно участие „40 години Шуменски университет 1971-2011”, част І, УИ Епископ Константин Преславски, Шумен, 2011, сс. 24-29. (в съавт. с Б. Байчева) Цитирано в: Dimitrova L., Tacheva S. Teaching Young Learners through Rhymes. In E-Newsletter Bulgarian English Teachers’ Association, 3:9, 2014, pp. 26-32. http://www.beta-iatefl.org/cogitoergosum/wp-content/uploads/2014/03/E-Newsletter_Jan-Feb-2014.pdf |
2014 |
Илиева Ж. Приказката като стимул за възприемане и усвояване на езиков материал в началното училище, ЧЕО, 3:2008, 29-35. Цитирано в Байчева Б. и Йорданова К. Възможности за интердисциплинарно обучение чрез музика,
български език и литература, в сп. Образование и технологии, Бургас, кн 5, сс. 450-455 /451-452, http://www.itlearning-bg.com/magazines/Spisanie2014/resources/spisanie_e_book_2014.pdf
|
2013 |
Ilieva, Zh. Vocabulary development through Stories and Children’s Books. // BETA annual conference, May 2008, Sofia, http://www.beta-iatefl.org/1773/blog-publications/vocabulary-development-through-stories-children-books/ .Quoted in Dimitrova L.. Interactive Digital Storytelling in the Primary Classroom. In E-Newsletter Bulgarian English Teachers Association, Selected Papers from the 22nd Annual International BETA-IATEFL conference, pp.86-92, Issue 7, year II, 2013. http://www.beta-iatefl.org/4832/blog-publications/openness-and-connectedness-exploring-the-landscape-of-english-language-teaching-in-the-modern-world-selected-papers/ |
2013 |
Ilieva, Zh. Interdisciplinary Relations in the Primary Classroom. TESOL France Colloquium 2009, http://www.tesol-france.org/Colloquium09/Ilieva_Handouts.pdf Jan.2010. Quoted in Dimitrova L.. Interactive Digital Storytelling in the Primary Classroom. In E-Newsletter Bulgarian English Teachers Association, Selected Papers from the 22nd Annual International BETA-IATEFL conference, pp.86-92, Issue 7, year II, 2013. http://www.beta-iatefl.org/4832/blog-publications/openness-and-connectedness-exploring-the-landscape-of-english-language-teaching-in-the-modern-world-selected-papers/ |
2013 |
Ilieva Zh. Developing Sociocultural Communicative Competence Through Childrens Literature. Crosscurrents: Studies in English Linguistics 3/28. Kielce: Holy Cross University Publications, 2010, pp.107-113.Quoted in Dimitrova L.. Interactive Digital Storytelling in the Primary Classroom. In E-Newsletter Bulgarian English Teachers Association, Selected Papers from the 22nd Annual International BETA-IATEFL conference, pp.86-92, Issue 7, year II, |
2013 |
Ilieva Zh. Teddy’s picnic – preparing for outings in the primary classroom. // BETA annual conference, 2012, Ruse, http://www.beta-iatefl.org/3904/blog-publications/teddy-s-picnic-preparing-for-outings-in-the-primary-classroom/. http://www.beta-iatefl.org/4832/blog-publications/openness-and-connectedness-exploring-the-landscape-of-english-language-teaching-in-the-modern-world-selected-papers/ Quoted in Dimitrova L.. Interactive Digital Storytelling in the Primary Classroom. In E-Newsletter Bulgarian English Teachers Association, Selected Papers from the 22nd Annual International BETA-IATEFL conference, pp.86-92, Issue 7, year II, 2013. http://www.beta-iatefl.org/4832/blog-publications/openness-and-connectedness-exploring-the-landscape-of-english-language-teaching-in-the-modern-world-selected-papers/ |