Skip to content
en
ru
×
Search
MENU
MENU
ЗА УНИВЕРСИТЕТА
ОРГАНИ НА УПРАВЛЕНИЕ
Ректорско ръководство
Академичен съвет
Общо събрание
Контролен съвет
Съвет на настоятелите
Обща информация
Организационна структура
История
Стратегия
Информационен пакет
ДОКТОР ХОНОРИС КАУЗА НА ШУ
Награди и постижения
Членства
Синдикати
IN MEMORIAM
Администрация
Ректорска канцелария
Финансово-счетоводен отдел и обществени поръчки
Стопански комплекс
Учебен отдел
Нормативни документи
Акредитация
Качество
Управление на качеството на образованието
Център по качеството на образованието
Документи на ЕС
Полезни връзки
Галерия
Структура
Факултет по хуманитарни науки
Факултет по математика и информатика
Факултет по природни науки
Педагогически факултет
Факултет по технически науки
Колеж-Добрич
ДИКПО-Варна
Университетски центрове
Университетска библиотека
Университетско издателство
Център за информационно обслужване
Център за проектна дейност
Център за кариерно развитие
Център по качеството на образованието
Център за кандидатстудентска дейност
Център за докторанти
Университетски пресцентър
Астрономически център
Научен център „Преславска книжовна школа”
Център за иновативни образователни технологии
ПРИЕМ
Онлайн кандидатстване
Записване за присъствените предварителни изпити
Записване за отдалечен (онлайн) изпит
Проверка на резултати от изпити и класиране
Съобщения и контакти
Справочници за кандидат-студенти
Прием след средно образование
Прием след висше образование
Преместване от друго ВУ в ШУ
Признаване на висше образование, придобито в чуждестранен университет
ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ
Персонална студентска информация
Разписи и графици
Тюторна система
Държавни изпити – дати и срокове
Семестриални такси и срокове
Дипломи
Спорт
График за изпитна сесия 2023/2024 по Спорт
Разпис – 1 сем. 2024/2025
Разпис – 2 сем. 2023/2024
Указания за избор на вид Спорт
Заповед за учебната 2024-2025 година
Заповед за учебната 2023-2024 година
Стипендии
Здравно осигуряване
Общежитие
Студентска канцелария
Административни услуги
Студентски съвет
Преместване от друго ВУ в ШУ
Докторанти
Център за обучение на докторанти
Конкурси за кандидат-докторанти
Документи за кандидатстване
Такси за обучение
Пакет на докторанта
Справка за акредитирани докторски програми
Администриране
Съобщения
Полезни връзки
Обучение в електронна среда
Департамент за информация, квалификация и продължаващо образование – Варна
НАУЧНА ДЕЙНОСТ
Научноизследователска дейност
Политика по НИХТД
Нормативни документи
Научни форуми
Научни списания
Художественотворческа дейност
Статут на галерия "Университетска"
Изложби
Развитие на академичния състав
Проектна дейност
Център за проектна дейност
Проекти
Програми и конкурси
Новини и събития
Полезни връзки
Информационни бюлетини
Спорт
МЕЖДУНАРОДНА ДЕЙНОСТ
Център за международно сътрудничество
Erasmus+
Партньорства
Съобщения Международна дейност
Стратегия за интернационализация
Библиотека и Издателство
Университетска библиотека
Университетско издателство
search
×
Search
2019 | Acta Pedagogica Naturalis
Acta Pedagogica Naturalis’2019 (full)
Basic information
2
Sponsors
7
Contents
11
Educational policies in natural science training
12
Methodical projections and intra-subject integration synthesis in the training geography of Bulgaria under the new conditions
20
Didactic situation of test levels in the 9-th class
30
The Geography Education System in Secondary Schools – Opportunities for Efficient Management and Functioning
39
Lessons for ctivities in geography and economics in the lower secondary school in the context of the new programs of study
45
Research of teachers’ opinion on the application of interactive methodsin teaching
51
The theoretical basis of the validation orientations
58
Forestry pedagogy in first person point of view
64
„From a Specific Assignment to a Collective School Project”, „An Ethnic Kaleidoscope” and „An Interactive Map”
68
Geo-economic change in the context of global development issues and reflection in educational strategies
71
Enigmatics in Chemistry lessons – a means of increasing interest in studying Chemistry in 7th grade
82
Environment for the development of the digital competence of future specialists in the field of education
87